16 december 2008

Tisdag.

Prommis som vanligt, Åbyggeby tur och retur. Ni blir det en lugn förmiddag innan det återigen är dags för jobb. Nu är det bara 2 dagar kvar innan det är dags för semester. Nu har ju chefen lagt in ett obligatoriskt möte på torsdag men det tänker jag inte gå på, då får hon beordra ut mig iså fall. Det är ju inte rimligt att man strax före jul lägger möten var och varann dag.

Igår fick vi telefon från Malaysia, Hampe med familj kommer hem i Januari. Dom ska på begravning coh det är ju inte så roligt men det ska bli jättekul att träffa hela familjen igen! Dom stannar ungefär 3 veckor. Synd att Danne går i skolan men dom hinner väl träffa varann iallfall. Sen är det inte så länge kvar innan det blir sommar.

Nu ska jag ut i snön med en kratta och försöka hitta min dotters leg och bankkort. Hon är en slarvmaja min tös. Men jag älskar henne ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är en slarver, jag vet