21 januari 2010

Datorhaveri

Jepp så är det, eller ett planerat sådant. Men det har resulterat i att jag i dagsläget inte kommer åt mina bilder..snyft!!
Vi köpte COD (Call Of Duty) till Danne i julklapp men det visade sig att hans dator hade ett klent grafikkort. Men i min satt det tydligen nått som var riktigt bra. Jaa men då snor vi det!! Allt för att hålla sonen nöjd..hmmm. Jaja jag sitter ju inte direkt datorlös men jag saknar "min" dator. Nu packar vi i hop den på söndag för nu ska hallen rustas klart!! Ska! För det har jag bestämt, och om min man har invändningar hänvisar jag honom till klagomuren.

Nu närmast står en så där 40 minuter pina på schemat igen. Hockeymatch, Håik/Sif-Brynäs. Efter lite strul i början på året har min son lite svårt att hitta tillbaka till sitt normalläge i självförtroendet och jag vet att för hans skull hjälper det att jag kollar. Men de vette fasiken om det hjälper mig? Men man gör ju det som krävs. Nu har vi ju även Hampe som vi försöker peppa så gott det går, stackarn har det inte lätt. Ingen hockey och idag åkte Hasse tillbaks till KL. Ni som inte känner Hampe kan jag tala om att han blev jättesjuk i hjärtmuskelinflammation för ca 2 veckor sedan och sånt är inte att leka med, så nu är det viloläge för pulsen som gäller. Vi tar med honom till stugan över helgen för lite skoteråkning och korvgrillning så får han skingra tankarna på något annat. Jag ska villigt erkänna att en hockeyfri helg känns helt underbart, skööönt att andas lite Hälsingeluft!

Ha en bra kväll! /Jane

Inga kommentarer: