25 mars 2010

Men hujeda mig...



Va tiden går alltså! Längesedan dom gjorde en semifinal nu ju! Efter ett makalöst slutspel tog 97orna hem bronset efter ett spännande derby mot Strömsbro med förlängning. 4-3 till grabbarna. Håik/Sif 96 tog guld på hockeyns dag. Grattis till dom oxå! Nu är hockeysäsongen snart slut, 1 cup återstår innan det är dags att snöra på sig fotbollsdojjorna igen. Påskhelgen åker vi ner till Stockholm och bor på hotell och kollar på spännande hockey, kul! Hoppas att Danne kan finna inspirationen att fortsätta en säsong till med hockeyn, han tycker ju att den är så rolig.

Min äkta hälft är på "mässa" med Baltic Star tors-lör....Tallinn tur och retur. Tänk om min arbetsgivare gav mig en sådan resa! Men det kan bara drömma om. Tanken på att byta jobb kryper allt närmre och studera.nu har givit mig massor med ideer. Vi får se vad hösten kan erbjuda.

Nu blir det tv och en säng full med 8 tassar..mys!

natti/Jane

Inga kommentarer: