16 februari 2009

Segertåget tuffar vidare?

Håik har idag Huge till motståndare, vi hoppas nu att grabbarna kan hålla i sitt fina spel så att vi kan gå obesegrade hela serien igenom. Ser ni att jag skriver "vi" igen...:) Har fortfarande inte gjort en enda sekund på grillor. Tar snart på mig promenadskorna och går ner på Testebo (Nickes andra hem). Har förövrigt gått in till stan idag med vovvarna, dom och jag behövde en riktig långpromenad. Lite vild blev dom då vi gick igenom Boulongern, änder överallt! Här i Forsby brukar dom få jaga kanadagäss när dom invarderar ängar och åkrar. Trodde nog att dom reglerna även gällde för stadsänder. Som jag skrev i snabbinlägget tidigare på dan så fick jag allt att fungera hemma hos mamma och pappa, så himla skönt! Strul med datorer kan göra mig galen, tur att jag inte ger mig, allt ska fungera! Så gott folk, nu håller vi tummarna för Håik 96, seriesegrare redan men snart(förhoppningsvis) obesegrade sådana. Vilket gäng!

1 kommentar:

Anonym sa...

jomen grattis till dom :)