28 februari 2009

Lördag igen...

Veckorna bara susar förbi, tyckte nyss det var lördag! Har jobbat varje dag hela veckan, eller, ja, kurs i onsdags men det blev ändå en 5 dagars. Är ju inte jag van vid. Idag blire lite korvgrillning med mamma och pappa, om det nu kan sluta snöa, vräker ner emellanåt, men som min man sa: Vi är väl inte gjorda av salt eller socker. Han är rolig min karl! Nu är det ju iofs sant men det kan bli nog så kallt när man sitter still för länge. Tur att vi inte har så långt in om det nu blir kyligt.
Har tagit en låååång prommis med mina fyrbenta vänner nu på morgonen. Insåg i går att även om Dillon är 10 år så kräver han precis lika mycket motion som när han var 3. Han blir fruktansvärt rastlös när han inte får gå sina dagliga långpromenader. Men ibland finns ju inte tiden till 1,5 timmes promenad varje morgon och kväll, tyvärr. Vi får ta igen det ordentligt när jag väl är ledig en förmiddag. Just nu är dom väldigt nöjda, promenad x2+mat=tupplur.

Inga kommentarer: