03 mars 2009

Är vintern över månne?

Har precis halkat runt Hille, inte nån höjdare direkt. Går man som om man skitit ner sig 6 km kan jag lova att man har en viss krampkänning i bena! Nu dröjer det innan det blir den rundan igen. Grabbarna har dragit på träning och Mikkis är hos "älskling". Han heter ju tyligen så i allafall om man ska tro på det som skrivs i hennes blogg. Aldrig Marcus, bara "älskling" och "mysa massor". Dom är för söta! Själv är man urblåst i skallen efter 2 tuffa dagar vid jobbdatorn. Sitter med vårt nya planeringsystem och kommer garanterat att drömma om "pluttar" i natt. Ja, de pluttar som ska planeras in. Va? Ingen som fattar? Nä då vet ni hur jag har det! *S*
Ska nu dimpa ner i soffan ett par timmar innan man kryper i säng, eller krypa vet jag inte om jag ska göra. Man kanske skulle prova..hmmm. Nä, lägger mig nog som vanligt. Nu ska jag gå och torka Fjolla lite med hårtorken, hon fick sig en tvagning efter prommisen och blir så ynklig när hon är blöt. Älskar att bli blåst på med hårtorken så man lär ju ställa upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är söt du med :)