13 mars 2009

Helg!

Långledig, härligt, härligt!! Har precis avverkat 6 km med de fyrbenta och ätit frukost, nu väntar lite städ och plock. Otroligt vad det ser ut efter några dagar här hemma. Tvättkorgen kommer nog gående ut från tvättstugan själv snart. "Här har du mig, töm mig tack!" Ska se till att jag ikväll bara kan dimpa ner i soffan med ett glas rött och njuta av ett nystädat hem.
Lör-Sön går sen i hockeyns tecken. Ska försöka ta mig ut till sandviken imorgon och titta på knattehockey. Brorsan lilla grabb Max är en blivande stjärna i Brynäs så det gäller ju att hänga med från början av karriären. Söndag är det sedan finaldax uppe i Läkerolen! Jag har lite ont i magen redan faktiskt. Känns som om det kan gå hur som helst mellan Håik och Huge. Huge är nog rätt sugna på att vinna över oss då det inte lyckats en enda gång i år. Hoppas bara att Håikarna kan bjuda på sin fina hockey och inte tappa nerverna, då blir det nog vinst igen. men som sagt, allt kan hända då det är barn inblandad.

Inga kommentarer: