10 mars 2009

Snön e tbx...

Full snöstorm ute, jämmer och elände! Vill inte ha nå mer snö nu, nu är det dax att det blir lite vår. Har gjort min vnliga runda med vovvarna. Tur att jag har dom annars blev jag sittande framför tvn i morgonrock halva dagarna.

Håikgrabbarna tog sig vidare till FINAL i söndags. Härligt, härligt! Danne har varit rasslig igen så han fick stå över matchen men nu hoppas vi att han är med i gamet till på söndag igen. I och för sig så är jag ett nervvrak när han står men för hans skull hoppas jag att han är riktigt pigg så han kan vara med. Huge står för motståndet och dom har grabbarna kört över 3 ggr i år. Håller mina tummar så dom blir blå för att det blir en fjärde. Och sen är ju hockeysäsongen nästintill över, men fotbollen sätter ju igång direkt så vi lär inte bli sysslolösa.

Om knappt 3 veckor åker Mikkis tillFlorida med "älskling". Tro inte för en sekund att jag är avundsjuk!! Det är SÅÅÅÅ härligt med vinter.

1 kommentar:

Anonym sa...

nejdå, tror du kommer älska att vara hemma i snöovädret medans jag ligger och steker på en strand och simmar med delfiner :D