15 augusti 2010

Semestern är över.

Sista dagen på semestern idag, men jag börjar min arbetsvecka med ledig dag...hihi..

Kan inte klaga på min semester även om den riktiga värmen uteblev. Jag har läst, varit i stugan, tagit en tripp till Åland och vilat upp mig och känner mig redo för en höst. Och sommarn är ju inte slut ännu. Nästa helg ska vi fira min älskade dotters 18-årsdag. Gud! Vad har tiden tagit vägen?? Det blir tält i trädgården med både släkt och vänner. Så jag vet vad jag har att göra i veckan. Synd bara att Nicke åker till Uppsala igen och jobbar. Är ju lite enklare att fixa och dona om man är två.

Nu laddar vi för match nere på Hille IP klockan 14 med efterföljande spelarmöte med hockeyn på Testebo. Fatta att grabbarna kliver på is på tisdag! Sen rullar det på i vanlig ordning hela hösten. Danne fortsätter med hockeyn åtminstone en säsong till, vi får se hur det blir till nästa år. Han har ju som sagt ett fotbollshjärta.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: