29 augusti 2010

Flytthelg

Min dotter har nu flyttat in till sitt rum igen efter att ha spenderat sommaren i lillhuset på gården. Hon gör det nog med blandade känslor. På ett sätt är det kanske skönt att ha morsan som fixar och donar lite men å andra sidan får hon lillbrorsan och dras med. Och han är en riktigt retsticka för det mesta. Mickis tycker att det känns som om hon och Marcus skiljs. Stackarna! Men det är för dyrt att bo där vintertid och farmor har lovat att hon får flytta in igen till nästa år. Det har i allfall varit en bra sommar för dom och jag tycker dom varit jätteduktiga som fixat det mesta själv. Nu har dom ju sovit i en dubbelsäng hela sommarn och det kändes nog trångt att sova i en 1, 20 igen. Jepp! Jag fixade ny säng åt Nicke och mig och bar in vår säng till Mickis rum, blev kanon.....

Emellan madrassbärning så har jag varit till Läkerolen och lagat 6 matlådor...kvinnor kan!

Gonatt..

Inga kommentarer: