01 juni 2009

Måndag.

Har jobbat hela helgen....om ni frågar mig tycker jag det borde vara förbjudet att vara inomhus på årets (än så länge) varmaste helg! Hade dock tagit komp i går eftermiddag så jag fick några soliga timmar utomhus jag med. Morgonpromenaden är avklarad och sängarna bäddad, funderar på att cykla in till stan en sväng. Skulle verkligen behöva lite nya sommarkläder. Är bara sååå skönt att vara hemma när man jobbat hela helgen. Jaja, vi får se hur det blir.
Viola är rund om magen som en ballong och jag börjar verkligen bli orolig, hur många smågrisar finns det där inne egentligen?! Visst ska det bli jättekul med puppisar men inte ett fotbollslag! Spännande, spännande. Hoppas bara allt går bra.

Helgens bästa: Säger bara 1 ord....VÄDRET!

Helgens sämsta: Att jag jobbade.

Helgens skandal: Att Åke Svanstedt som nyligen blev åtalad, misstänkt för anstiftan till djurplågeri överhuvudtaget får ställa upp i elitloppet!!

Helgens överraskning: Jag fick en underbar Jamie Oliver kokbok av man och barn i morsdagspresent. Lasangen i den var det godaste jag ätit på länge!

Inga kommentarer: