28 maj 2009

Välkommen hem lilla skitunge!

Hampe landade 6 i morse, har redan pratat med honom.Han åker hem till Åbyggeby en sväng och kommer ner till oss på dan. Allt hade gått bra men han var lite trött, det hördes. Så nu är ordningen återställd. Två bästisar som får tillbringa sommaren tillsammans och dessutom så hänger ju Danne som sagt med till Malaysia i höst 3 veckor. Jag ska ta en cykeltur ner till apotek och affär sen ska jag städa klart. Märks att jag jobbat lite mer än vanligt och att helgerna tillbringats i Bollnäs. Dammråttorna har får fritt spelrum här hemma men nu är det slut med det! Danne har som vanligt klipp sina tånaglar för korta vilket som vanligt har resulterat i ett otäckt nageltrång. Varje år när fotbollsdojorna varit på några veckor blir det likadant...suck. Han gjorde förövrigt en kanonmatch i går mot GIF som Hille vann med 2-0.
Mickis har precis skickat ett sms där hon stolt skrev att hon fått Vg i webbdesign. Grattis gumman! Snart är det sommarlov det är mina ungar verkligen värda. När jag tänker efter är nog jag oxå värd sommarlov, undrar om man kan få det?

Inga kommentarer: