19 maj 2009

Avundsjuk.

Ruggigt av avis på alla som har fredag i morrn! Vill oxå va ledig tors-sön... Avundsjuka klär inte, jag vet, men jag är superduperavis iallafall. Tänk att varje år den här tiden vill jag bara ha semester, det är ju så himla mycket som ska fixas och donas med. Nästa år ska jag nog försöka ta en hel vecka i slutet på Maj. Har precis ätit en god middag med mina barn, Nicke har dragit till Bollnäs och kommer hem i morrnbitti så jag ska ha båda hundarna med mig i sängen ikväll. Danne kryper nog ner han oxå. Skönt att slippa ha nån bredvid sig som snarkar rätt rejält....men jag har vant mig..haha. Dillon är rätt duktig han oxå på att dra timmerstockar. Imorrn väntas en heldag med planering på jobbet, på min lediga dag! Men en av tjejerna hoppar av så jag ska försöka ta över hennes avdelning, få se hur det går. Kan ju bli lite tokigt kanske att planera en annan grupps arbete när man inte jobbar där själv. Tiden får utvisa om jag kan och pallar med. Är rätt snurrigt på jobbet just nu så man är helt urblåst när man kommer hem. Lite tråkigt tycker resten av familjen då jag inte är kontaktbar de närmsta timmarna när jag kliver innan för dörren. Nu blir det en långprommis med mina underbara fyrfota vänner.

Inga kommentarer: