12 januari 2009

Du tunga värld!!

Isch vilket trööökväder det är ute, all snö har fullkomligt blåst bort på nån dag. Vet ju att det inte var sånt väldigt tjockt snötäcke men det räckte i allfall till med att göra världen lite ljusare och renare. Var ju kanon att man badade och trimmade hundar i helgen! *not*
Trött är jag oxå (och ett väldans gnäll blev det nu) satt uppe alldeles för länge igår framför en tokbra film som vi haft hemma på datorn i evigheter men aldrig kommit skott att titta på. Hann inte se den färdigt för klockan drog iväg för fort, längtar tills grabsen kommer hem från träningen så att vi får se den klart. Kanske jag skulle ta ett ryck och försöka få ner det sista av julen, har ju lite svårt för att plocka bort belysningen i vardagsrummet, är ju så himla fint! Blir inte nån långprommis ikväll, hundarna trivs bäst inne och jag har en sjujäkla träningsvärk efter mitt första joggingpass för året igår, har ju lovat mig heligt och dyrt att jag ska börja jogga regelbundet igen. Trivdes ju nå helt otroligt bra med mig själv då jag sprang flera gånger iveckan för nått år sedan, sen kom ju en inflammerad häl och satte stopp för den trenden! Ska vara lite försiktigare den här gången...

Inga kommentarer: