20 januari 2009

Trött..

En tröttsam dag idag. Känns som luften gått ur mig helt, har inte en aning om vad det beror på. Tycker inte ens att det är skönt att ta en promenad, det har inte blivit nån kvällsprommis än till hundarnas förtret. Ska ta mig i kragen och försöka ta mig ut en sväng strax, det har ju slutat snöa iallafall. Tycker för övrigt att den här snön känns helt onödig, sa ju bli plusgrader imorrn så då blire bara slask, isch! Danne blev inte sjuk(tack och lov), har varit hemma från skolan idag eftersom det inte känndes bra att skicka iväg honom med tanke på vilken huvudvärk han hade igår. Han sov till halv elva, det gick inte ens att väcka honom med telefonen, farmor fick gå upp och titta så han levde. Nu har hela grabbligan dragit på hockey match inne på Nynäs, jag orkade inte följa med(Danne står inte idag heller så..) Sätra står för motståndet, ska väl inte bli nått större problem.

1 kommentar:

Anonym sa...

han får va hemma om han har huvudvärk dagen före, får ja det om jag får migrän anfall ? nej