19 januari 2009

Hoppsan!

Wow! jag har tydligen fått en till person som tänker läsa min blogg...då fick man ju plötsligt blogg ansvar. Hoppas allt är bra med dig lilla "Jullan". Det var länge sen man såg dig.
Ida har det en helt vanlig dag...jobb alltså. Bläää. Har allvarliga planer på att söka nytt. Har idag fått lite tips om företag som nyanställer, man kan ju alltid prova söka sen får man ju se hur det går.
Danne åkte hem från träningen idag med huvudvärk och illamående, hoppas det inte är magsjuka! Det finns nog ingen sjukdom som är lika hemsk som den, jag drar likamedstreck mellan den och döden..haha. Jag hoppas att det är brist på sömn som gör min "lilla" grabb lite sjuk. Har varit en stressig helg, eller vecka sen Hampestampe kom hem. Tänk att han åker tbx redan nästa fredag. Men nu kommer det gå fort fram tills han kommer hem nästa gång och då är det sommar, jippiii! Svårt att tänka sig nu när det snöar ute.
Nu tvsoffa och sen gonatt...

Inga kommentarer: