21 april 2009

Följetong..

Danne är fortfarande dålig, tråkigt för både honom och mig. Har spenderat eftermiddan kollandes på en film! Känns ovanligt för mig att sitta och kolla på tv mitt på blanka eftermidddagen men man måste ju vara lite sällskaplig för sin son.

Globetrotterna Larsson & co har fått tillbringa dan i Amsterdam eftersom dom missade flyget vidare till Liverpool i förmiddags. Dom trodde tydligen att det var ungefär som att åka buss, bara att kliva på ungefär en 15 minuter före avgång. Men så var inte fallet så det blev till att köpa nya biljetter och utforska Amsterdams gator istället. Var en otrolig vacker stad och där var det full försommar. Annat är det här hemma i Sibirien, konstigt att vi inte har isbjörnar i det här landet tycker jag! Så nordliga vindar som vi har just nu så skulle dom stortrivas.

Ikväll blir det lite kinamat och förhoppningsvis en rätt så lugn natt. Dillon är helknäpp så det blir nog till att vaka har jag en aning om....suck! Han vaktar Fjolla som en hök! Ligger precis framför korgen och vid minsta rörelse från henne flyger han upp och är beredd att dyka på och fullgöra sina plikter. Stackarn, det är inte lätt att ha en som luktar så gott sen är det "se men inte röra".

Inga kommentarer: