22 april 2009

Sliten.

Känner mig som 90 år idag. Ingen ork till nånting och varenda muskel är stel och bedrövlig. Har blivit dåligt med sömn de senaste veckorna, kan vara det som satt sina spår. Ska lägga mig tidigt idag har jag lovat mig själv. Har suttit och planerat på jobbet idag och kompade 2 timmar så Danne inte behövde vara ensam så länge. I morrn är fadern tillbaks så han kan ta hand om sjuklingen. Nu är han mycket bättre och kanske inte behöver "tas omhand" men Nicke är nog ledig i morgon så då får Danne en "kompis" hemma.
Viola har parats idag igen, gick jättebra! Men för sovfridens skull (för både hundar och mig) har mina urgulliga föräldrar förbarmat sig över henne en natt. Pappa åkte ut till valbo och hämtade henne när hon var klar, min pappa är gullig han! Fast dom legat bägge två i en mastodont förkylning så ställer dom upp. Tack, tack! Dillon känner sig blåst på konfekten som vanligt. Har tagit en rejäl runda i skogen med honom, det var jätteskönt! Både han och jag behövde nog rensa skallen lite. Nu blir det tv tittande hela kvällen med min son, Mickis ska sova hos "älskling" och "mysa massor". Tack och hej!

2 kommentarer:

Hampus sa...

hehe , danne har fott en kompis "nicke" hehe

Familjen Molin sa...

Hampus var helt salig idag när han suttit över fyra timmar med Danne på skype.Det var så kul att höra dom.Amanda ville också säga några ord till Danne.Skönt att höra att åtminstone du mår bättre. Kram