08 april 2009

Ungen är hemma!


Igår kom min Mickis hem igen efter 12 dar i Florida. Underbart brunbränd och med en hög av underbara kort. Hundarna blev som tokig när de såg att husse hade lillmatte med sig i bilen! Dillon har ju gjort sina dagliga rundor in i hennes rum och kollat om hon funnits på plats. Men nu så är äventyret över för henne för den här gången. Jättekul har hon haft och jag tycker det är otroligt skönt att ha henne hemma. Har ju saknat min "hundpromenadoch diskmaskinsurplockarvän". Sen har jag saknat min dotter oxå. Tänk den dan hon flyttar hemifrån! Hemska tanke!

Marcus frågade efter jobb direkt så han har jobbat hela dan idag och ska göra så i morgon oxå. Starkt gjort av en 15-åring tycker jag, det finns hopp för framtida generationer, alla är inte lata dataspelsnördar!

Nu ska vi grilla lite korv ute tror jag det är ju vår även om temperaturen just nu är blygsam. Har förresten sett årets första tussilago idag, då är det verkligen vår!

Inga kommentarer: