28 april 2009

Tisdag på riktigt men fredag för mig!

Vilket underbart väder det är just nu! Rena sommarvärmen har det varit och på bara 2 dar har björkarna hunnit få "musöron". Tänk vad allt blir så mycket lättare när det blir lite värme och ljus. Idag har det varit planering på jobbschemat, nu går det lite bättre och det är riktigt roligt. Var till läkaren idag med Danne och fick svaret på EKG:t, allt såg bara fint ut. Skönt! Han poängterade noga att "man kan inte kolla alla ungdomar som idrottar". Tänk att det förstår jag men jag önskade att alla fick chansen. Det är ju faktiskt ungdomar med medfödda oupptäckta fel som dött, inte dom som har ett hjärtfel dom vet om. Nu var min grabb frisk och kry så det tackar man för. Har sen efter jobbet suttit i solen och njutit en stund med en kopp kaffe och en inköpslista till helgen. Ska bli så skönt att åka till stugan några dar. Vi ska ju bo i den nya stugan som i byn kallas för "Hästhagens" det ska bli mysigt att få rå om familjen några dagar. Även Mickis och Marcus följer med, jättekul! Vi lägger i båten på torsdagkväll sen blir det nog premiärfiske för grabbarna. Nu ska dotra och jag iväg och gymma, inte min favoritgrej men det är ju nyttigt!

Inga kommentarer: