16 april 2009

Torsdagmorgon

Hua va tråkigt väder det va idag då! Har lyckats tagit en runda i skogen så dogsen fick springa av sig lite, blir inte många kilometer för mig just nu. Benet/knäet är fortfarande riktigt illa. Är så himla tråkigt! Man känner sig som en riktig latmask när man inte kan göra som man brukar. Går iallfall rätt så bra att cykla så det kanske blir en cykeltur senare.
Gårdagen spenderades i mötenas tecken, stormöte på jobbet först sen var det föräldramöte med hockeyn i går kväll. Vi får se hur det blir till hösten för grabbarna, känns inte något vidare just nu iallafall. Jag fattar inte riktigt hela upplägget, byter ledare hipp som happ för att "det är inte riktigt bra att ha en förälder som huvudtränare"?? Såg statistiken igår och den sa en helt annan sak! , jag tror det ligger mer bakom än så. Lite fuffens känns det som. Bara det inte går ut över grabbarna och frågar man dom så har dom nog mer än gärna sina gamla ledare kvar.
Nu ska jag få lite frukost i mig sen skulle det egentligen behövas städas här, men hur kul är det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad e det som har hant ?