24 augusti 2009

Back to school.

I morse kom min älskade son hem! Klockan 6.00 landade planet efter en 12 timmars lång flygresa. Allt hade gått bra och han hade faktiskt sovit rätt många timmar. Men han tycker att det har varit en lång dag. Imorgon väntar skolan som resten av klassen påbörjade förra tisdagen, jag tror att han tycker att det ska bli ganska kul faktiskt.

Nicke åker till stockholm och jobbar resten av veckan och på lördag är det dags för sommarens sista fest. (Tror jag iallafall.) Partytält är införskaffat och tipsrunda och diverse lekar ihopknåpade. Lillebror och hans Magnus kommer upp från stockholm, Robban och hans fru kommer likaså mor, far och Henke och Ylva. Ska bli jättekul att få träffa allihop!

Nu ska jag ta en dusch och krypa upp i soffan. Mickis och jag har precis tagit en långprommis och Danne och Nicke är på fotboll. Vi är alla rätt möra efter att ha gått upp 3.30 i morse! Men nu är ordningen tillbaka. Alla i hela familjen är på plats och det känns väldigt skönt!!

Inga kommentarer: