31 augusti 2009

Måndag..

Tänk att en helg kan gå så himla fort och en arbetsvecka så sakta? Vad beror det på? Kan det vara som en vän skrev för inte allt för länge sedan: "Tar nån tid från helgen och lägger i veckorna"? Hmmm, tänkvärt.

Grillfesten i lördag blev jättelyckad även om man var lite tung i skallen på söndagen. Tipspromenad lite lekar och min egen kock vid grillen, då kan det bara bli bra. Jättekul att träffa brorsorna, inte varje dag vi träffas allihop. Ni som vill se min lillebror som modell kan gå in på http://klarsynt.se/ och klicka på webbtidningen längst ner i högra hörnet, välj nr3-09 och sen är han i allskönsglans glasögonmodell på sidorna 8-10. Och jag vet!!! Vi är inte ett dugg lika. Mina bröder fick snyggheten i den här familjen och jag fick det som blev över...hmm.

Nu ska jag umgås med mina ungar ett tag innan sängen hägrar. Nicke åkte till stockholm i morse så det blir till att tvinga sonen att sova på pappas sida. Sover inte bra när jag ska sova själv. Gonatt!

2 kommentarer:

Saratsco sa...

Åh wow vilka fina bilder på Johnny alltså!! :D Måste lägga upp på min blogg med ju! Vad stolt jag blir! Men jag måste tillägga Jane: Du är jättefin du med! Precis som dina brorsor! :) Kram på dej/er och vad roligt att ni haft en mysig helg!

Familjen Molin sa...

Hej Jane!
Hoppas ni mår bra och att Danne är pigg och alert inför höstterminen...
Vilka snygga bilder på din bror!! Jättekul!