14 augusti 2009

Fredag och lite semester igen...

10 dagars ledighet! Hade stora planer men har dragit ner dom något, blir en tripp till Tallin och sen firar vi ju min älskade dotters 17-årsdag på måndag! Tänk att det gått så fort, nästan lite läskigt. Marcus och hon ska tälta och fiska uppe Torsved i natt, brrrrr, det var ju fasiken bara 8 grader varmt i morse. Men är dom som sagt 17 har inte mamsen så mycket att säga till om..haha.

Min trötthet tidigare i veckan gick över ganska fort vilket var jätteskönt, jag var rädd att det var nån förkylning eller något på gång. Skulle ju ha varit så lagomt roligt när man ska vara ledig. Ikväll blir det nog en grillkväll för Nicke och mig, solo som vi är. Jag hade gärna åkt in en snabbis och tittat på DiLeva men jag går nog bet på att få min man med mig, DiLeva tillhör inte hans största favoriter.

Danne har debuterat på is nere i KL. Fatta vad han får vara med om! Spela hockey nere i Malaysia inne på ett shoppingcentrum. Han kanske inte riktigt kan smälta alla intryck just nu men får han nån vecka på sig hemma så tror jag han inser vad han har upplevt och än är ju inte äventyret över. Idag skulle dom åka iväg till ett ställe på östkusten tror jag som heter Kuantan. Hoppas dom får en trevlig weekend med mycket bad och sol...mamman är inte ett dugg avis...!

Inga kommentarer: