06 augusti 2009

Långhelg..

..det betyder inte att jag jobbar långhelg..jag är ledig! Underbart väder ska det bli oxå så det är upplagt för en riktig trevlig helg. På lördag har svärföräldrarna fest för svärfar här hemma så då blir det lite smörgåstårta och trevlig sällskap. Mickis och Marcus ska låna mamma och pappas stuga från fre-lör och fiska lite. Dom drog upp massor med fina abborrar förra helgen dom var där som Mia fileade så fint och nu ligger i frysen. Ska bli mums nån dag!

Danne är framme välbehållen i Kuala Lumpur och som jag har förstått så har det hunnit bli endel dopp. Tidsomställningen tar väl ett tag att komma in i men jag pratade med honom på skypen igår eftermiddag och han lät rätt pigg. Nu ska jag ut i solen en stund innan det blir middag.



Visst ser dom väl lugna och harmoniska ut? ( Bilden ärligt tjyvad frånhttp://mariemolin.blogspot.com/. Kolla in hennes blogg om ni vill veta vad som händer i Malaysia.

Inga kommentarer: