04 december 2009

Ny bil & körskola..


Jopp, de e sant! Jag, Jane har cirka 2o år för sent varit på handledarkurs med min stackars man och dotter! Jag hade nog aldrig fått rövva ur vagnen om det inte vore för Mickis, hon har ordnat allt. Jag har länge tänkt tanken men allt har verkat så himla omständigt. Det är det oxå men nu är vi på G i allfall. Jag sätter ingen tidsgräns utan har bara bestämt att :Jag ska ta körkort!

Frågan är ju bara om jag kommer få köra den "nya" bil vi införskaffat? Nu kan vi äntligen åka alla på en gång när vi ska iväg någonstans utan att behöva ha hundar i knät och på golv och väskor packade till bristninggränsen i bagageluckan. Sååå himla skönt!

För mig väntar en jobbhelg, men jag har ju faktiskt jobbat här hemma oxå! Jag har målat i hallen själv, så nu är även den för 11 veckor sedan påbörjade rusten på gång igen. Bra kvinna reder sig själv, om än med lite färg på ställen där man INTE fick måla.....

1 kommentar:

Familjen Molin sa...

Va duktig du är!!! Här är det sjukt värre , har inte tid med detta. Har massor att göra men orkar ingenting.
Vi ses snart
Kram