01 december 2009

Vaccin?

Tog den berömda vaccinsprutan i söndags och det var nog längesedan jag mått så dåligt!
Hjärtklapping, värk i kroppen och knoppen, feber och en arm som jag mer eller mindre kunnat hugga av inatt...
Det blev en dyr spruta det där!! Men nu är det gjort, känner mig trots allt något bättre idag..peppar, peppar.

Kan ni tänka er, idag är det minus 1 grad ute!! Och på Aftonbladets hemsida finns en rubrik med orden "Varning! Nu kommer vintern." Öhhh...är det något att varna för? Jag välkomnar den med öppna armar. Jag är inget större fan av snö men detta regnande är inte heller någon större hit så: Välkommen minusgrader och sol!!

Nicke sålde vår bil igår..*snyft* Jag vet att det var nödvändigt men jag kommer sakna den, den har gått som en klocka i alla år och aldrig varit några större fel på den. Sen var det väl lägligt att sälja den just som Mickis och jag står för dörren att sätta igång att övningsköra...hmmm. Jaja, det kommer ju en ny bil till gården inom kort, vi ska kolla på ett par redan ikväll så vi kommer nog att reda oss. Men nu blir det modell större på bil. När man har 3 (Marcus inräknad) tonåringar och 2 hundar och hockeytrunkar och kompisar och packning mm att frakta i bilen så behövs något större. Det har varit "Taikonvarning" på oss när vi drar till stugan. Vi får se vilken det blir.

Nu ska jag väcka mina otroligt morgonpigga voffsar och ta en prommis. Sen blir det till att ta det lilla lugna idag och hoppas på nya krafter i morrn.

Jane

Inga kommentarer: