04 september 2009

Fredag!

Tack för fredagar! Lite lagomt mysväder, ibland är det skönt med regn. Man behöver inte känna att man måste ut i trädgården och pula med något. Man kan bara "vara". Hundarna kräver inte allt för mycket dom heller, de är väl medvetna om väderläget och "ligger lågt". Tog en riktig runda när jag slutade jobbet så motion har både dom och jag fått.

Dannes helg kommer gå i sportens tecken och Mickis har en hästhelg framför sig..kul! Fotbollsmatch idag och i morgon eftermiddag, hockeyträning i morgonbitti och hockeymatch nere i Almtuna på söndag. Vi får se hur mycket jag hinner se av evenemangen. Kan tyckas vara ett späckat schema för honom men han bestämmer själv hur mycket han vill vara med på och så länge han tycker det är roligt så får han träna hur mycket han vill. Mickis drar till Älvkarleby med Cissi och hennes "Lasse"...hästen heter så, i morgon och sen ska hon rida Lasse på söndag....eller...hrrm...hur lät det där då??!!

Själv ska jag slappa, promenera och ta hant om mig själv!

Inga kommentarer: