28 september 2009

Söndag.

Jag vaknade med en hals som inte var som vanligt, ledvärk och helt klart en förkylning på G. Blääää....
När jag duschat så gick brandlarmet på hotellet, och jag, mitt dumhuvud, springer in Nicke och skriker att han ska stänga av alarmet på telefon!! Innan jag fattade att en SÅN hög signal kan man inte få ut av en sony ericsson...hmmm..... Det var kocken som stekt bacon så vi fick iallfall knaprigt bacon till äggröran.
Började dagen med en vinst i första matchen och Danne var 1!! sekund från att hålla nollan! Gissa om han var grinig efteråt, fullt förståeligt, 1 ynka sekund. Men dom vann ju. Förlust i nästa och sen var det bara till att packa ihop. Grabbarna var nära på att ta sig till final och laget, Danne och den andra målvakten var mycket besvikna, nästa gång tar ni dom grabbar!
Hemresa vid 14.30. Danne somnade 2 mil utanför Kramfors och vaknade inte till förrens vi kommit förbi Axmartavlan. Den ungen är skitjobbig att ha med på bilresor...hihi. Tjatar och tjatar i baksätet..haha. Han är världens bästa unge och jag är skitstolt över honom! Vi kom hem vid 18-tiden till min andra guldklimp som hjälpt till med voffsingarna hela helgen. Tack gumman! Och som sagt, dagen avslutades med en febertopp, rinnande näsa och en sårig hals och i det läget är vi idag oxå...suck!

2 kommentarer:

camilla sa...

Hej Jane! Hoppas ni haft en mysig helg trots brandlarm o en förkylning! Krya på dig,Kram

Familjen Molin sa...

Krya på dig!
Hemresan är bokad till 19 december, känns bra...