17 september 2009

Städa, städa..!


Slutade vid 14 tiden idag och åkte direkt hem för en skogspromenad med doggsen och sen hem för en het date med snabeldraken! Gissa om det har skurats och fejats här idag?! Åh gud så nöjd man är nu när man är klar med allt, nydammsuget precis överallt, blommor duschade och allt luktar Ajax... Mmmm!


Middagen bestod av grillad korv vid grillstugan efter Dannes fotbollsträning, hade helt enkelt inte tid med att ställa mig vid spisen.(Ingen lust heller för den delen). Nu väntar 3 dagars "ledighet", som kommer bestå av röjning av garderober, lite plock med krukor och urnor ute, fotboll, fotboll, fotboll & lite hockey. Nästa helg åker Nicke och jag med Danne på cup till Kramfors och min man har minsann bokat en minisvit med tillhörande 3 rättersmiddag en av kvällarna...de ni! Jag är så fruktansvärt tacksam mot min för tillfället sjuka dotter att hon ställer upp som hundvakt när vi flänger och far. Jag älskar dig gumman! Mammsen lovar att gottgöra dig nån dag. Nu väntar en dusch och sen blir det nog att krypa ner i en dammsugen och renbäddad säng...utan smågrus från hundtassar. Måste nog bli lite elak och inte låta dom sova i en obäddad säng efter morgonpromenaderna.


Kram // Jane

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Camilla sa...

Hej Jane! Vad mysigt med minisvit,god middag o få rå om gubben lite,ha det gott,Kram

Familjen Molin sa...

Låter härligt, det kan du vara värd.Är det fotbolls cup eller?
Kram