21 november 2009

20 år!

Min älskade man och jag firar 20 år tillsammans idag! Helt ofattbart. Men har man ungar som snart är 18 och 14 så är det inte så konstigt. Jag är stolt över oss och tycker vi har gjort ett ruggigt bra jobb med dom första 20 åren och är övertygad om att vi gör det ännu bättre i framtiden.

Har precis avslutat en långprommis med Fjolla och tagit en dusch. Skulle egentligen ha tagit mig ner till Testebo och kollat på Håik-Brynäs men tydligen så har det blivit lite taskig is där nere så dom har ställt in matchen. När ska grabbarna få bra förutsättningar för träning och match? Nä, kommunpolitiker! Bygg en hall på Testebo nu!!

Jag tar mig nog en kopp kaffe och går ut och njuter av den bleka november solen istället. Det var många veckor sedan den visade sig.

Ha en trevlig helg mina vänner! /Jane

Inga kommentarer: