20 november 2009

Hänt i veckan..

Ja gud, va har jag egentligen gjort i veckan?! Jag har som sagt upplevt den som stressig och tröttsam men har jag gjort så mycket egentligen? Jobbat(naturligtvis), kollat på Dannes träning i måndags, varit på utbildning, ätit middag med mina arbetskamrater, trimmat hundar, gått med hundar, jobbat lite till, och försökt att motionera. Jobbade ju förra helgen och den var tröttsam så det är säkert sviter efter den som som satt sina spår i minnesbanken.

Idag har jag gjort huset fredagsfint och tagit 2 riktiga långpromenader med doggsen. Nu sitter jag här och försöker klura ut vad vi ska ha till middag. Blir lite problematiskt jämt eftersom vi tycker om olika saker i den här familjen. Ungarna älskar tacos, det gör inte Nicke. Nicke älskar kött, det gör inte jag. Jag älskar lax och det är jag ensam om i familjen. Jag får gnugga geniknölarna ett tag till.

I morgon firar min älskade man och jag 20! år tillsammans, Mickis och Marcus har 2 års jubileum. Samma dag, rätt kul faktiskt. Dom har slagit på stort och tagit in på Scandic lör-sön. För min och Nickes del lutar det åt en eftermiddag på Testebo med tillbehör. Kokt korv med halvdegigt bröd, roligt det oxå. Vi kanske lyxar till det med att gå ut och slösa lite på veden i grillstugan och kanske, bara kanske, vi köper några marschaller....
Höres/ Jane

Inga kommentarer: