05 oktober 2009

Förkylning del 2.

Jepp, flunsan håller greppet om fru Larsson. Inte ett dugg roligt...
Har inte blivit många knop idag även om jag har försökt. Det enda vettiga jag lyckats åstadkomma är lite klippning på Dillon. Han såg ut som en stor lurvtuss. Synd bara att han inte uppskattar när jag gör honom fin. Nästa gång det är dags för trimning har jag lovat mig själv att jag hyr salongen ute på Jennys hund & katt, behöver verkligen ett riktigt badkar och ett trimbord där man kan sätta fast dom.
Danne och Nicke har precis åkt iväg till träningen för att visa upp den skadade handen (eländes elände), nu känner han sig redan idag mycket bättre så han är nog på isen igen nästa vecka. Jag tar ut dom fyrbenta en sväng så länge. Köttfärsbiffar till middag och sen är det tv kväll... Prosit! /Jane

Inga kommentarer: