17 oktober 2009

Sovmorgon..

En riktig sovmorgon tog jag idag för att vara jag då...men 9 är sovmorgon för mig. Nicke stackarn fick gå upp 5.40 för att ta tag i nått jobb i 2 timmar. Men i morrn har jag tvingat honom att vila hela dan!! Han är inte piggelin och behöver ta igen sig innan han drar till Stockholm på måndag igen.

Igår eftermiddag blev det en tur till Köpis (Nickes favvoställe). Ibland bara måste man offra sig för familjen, jag var i stort behov av nya walkingdojjor och Mickis skulle köpa ridbrallor. Danne har sparat och gnetat så nu kunde han köpa sitt psp som han sucktat efter. Det är ju som sagt köpstopp till den pojken från mor och far för en obestämd framtid så nu får han spara till grejer själv. Och det lyckas han ju med. Idag har jag gått en lååååång promenad med hundarna. Dom var verkligen rastlösa efter gårdagen då det fullkomligen öste ner hela dan. Mina hundar gillar inte regn. Duktiga vovvar det!

Danne har träning just nu och vi hoppas att handen håller, sen blir det nog en tripp till Nickes nästa favvoställe, Willys och Rusta. Gud vilken guldhelg han får av mig! Ikväll ska jag laga god mat och unna mig lite rött. En ny bok skulle inte heller sitta fel...
Kram /Jane

Inga kommentarer: